Min önskelista

SKRIVET DEN: 2009-08-18 KLOCKAN: 19:32:25
Många frågar vad jag önskar mig i födelsedagspresent, så jag skriver lite idéer här!

Presentkort till Brommaplans bilskola
Presentkort Ikea

Presentkort H&M/Indiska/Åhlens/Gina Tricot
Vita örngott & lakan (mjuka)
Borste som man skrubbar huden med + peeling

ps. sen är alltid växter till balkongen och hemmet bra!

Vet att det är tråkigt att ge presentkort, men det är verkligen kanon bra för mig!
Eftersom jag inte nu på rak arm vet vad jag vill ha!



Kommentarer
Jessica:

sen är ju presentkort bra nu när du kommer rasa i vikt och behöver nya kläder sen eller hur :P

2009-08-19 @ 07:55:39
Carro:

PRECIS JESSICA!

2009-08-19 @ 21:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0