Min önskelista

SKRIVET DEN: 2009-12-06 KLOCKAN: 12:22:37
Svårt att skriva önskelista, allt man önskar sig är ju så fruktansvärt dyrt!
Men nu lägger jag upp denna iallafall! Ni som känner mig vet vad jag tycker om, men ni som ändå inte vet finns tips här! Varsegoda!




Körlektioner på Brommaplans Bilskola
Presentkort på Ikea
( Vi vill köpa ny säng)
Presentkort till olika klädbutiker
(Indiska, Gina, MQ)
Vita hyllor till köket + uppsättning
Kläder till träning
Vind/Vattentät jacka för joggning/promenader
Liten digitalkamera
Ipod - shuffle

Kérastase Schampo/Balsam
(för fet hårbotten, torra längder)
Tofflor
Plånbok
Kokböcker

(ex. Gordon Ramsey, Per Moberg, Melker Andersson etc.)


Kommentarer
Mammsen:

Ok bra!! jag köper tofflor............

2009-12-06 @ 19:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0