Back on track!

SKRIVET DEN: 2009-02-14 KLOCKAN: 12:52:00
Hej och hopp hörrni! Nu är jag tillbaka med lite mer krafter och lite mer struktur i vardagen!

Idag är det alla hjärtans dag och vi brukar vanligtvis inte fira denna dag, men i år så tänkte vi faktiskt passa på att göra någonting bara jag och Micke denna helg. Så otroligt skönt. Vi vaknade upp precis när vi kände för det, fick present i sängen och sedan gick vi upp för att äta frukost, i lugn och ro. Bara ta det lugnt... för det behöver vi verkligen. Dagen har jag ingen aning om hur den ser ut, men Micke har något fuffens för sig. Ska bli spännande och se vad som händer.

Nu ska jag faktiskt lägga ifrån mig macbook:en för att hjälpa Micke att packa upp lite kartonger. Minst 5 kartonger ska upp idag iallafall! Sen får vi se hur resten av dagen blir...


Tänkte bara önska mig själv välkommen tillbaka efter en kort paus och stor saknad av bloggandet!
Det är jag som är The Voluptuous!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0