Klassfest!

SKRIVET DEN: 2009-02-23 KLOCKAN: 00:12:25
Fick en inbjudan av företaget barabamba.se om en återträff med alla från högstadiet. Ja det var ju faktiskt 10 år sedan jag gick ut 9:an! Helt otroligt vad tiden går fort! Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om denna sk. återträff. Eftersom hela 9:an, som gick ut 1999 från Grimstaskolan ska vara där och förmodligen flera andra skolor i väsby så känns det så stort och omysigt. Men å andra sidan skulle det vara galet roligt att träffa alla oldies! Se vad som hänt med plugghästarna, de populära brudarna, sportnördarna, mellan-tingen och rockers. Hur är dom idag? Ska fundera om jag ska gå eller inte. Rättare sagt: Om MINA girls ska gå eller inte! Man måste ju ha lite backups chicks utifall man måste spöa på någon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0