Nu börjar allt komma på plats

SKRIVET DEN: 2009-02-15 KLOCKAN: 18:50:32
Söndag kväll och min helg har varit perfekt! Igår på alla hjärtans dag så hade jag och Micke en hel ensam och lugn kväll helt för oss själva. Så avkopplande! No stress! Micke ordnade en jätte fin middag till oss. Avokado- förrätt med mousserande sedan en god köttbit med kryddsmör och potatis tillsammans med några glas rött. Jag ordnade faktiskt desserten, en traditionell cheesecake med blåbär! Vi kollade film, snacka skit och kom inte i säng förrän 03.00 tiden. Underbart!

Idag så har vi städat undan kartonger, haft besök av Mickes pappa, lånat bilen till väsby för att hämta post och fikat hemma hos mor. Hämtade katterna hemma hos Mickes mamma och nu är dom äntligen hemma! Har saknat dom jätte mycket! Mina myspysar! Mer har dock inte hänt denna helg... Imorgon är det måndag igen och bara en vecka till Sportlovet! *wuhu*


Kommentarer
Nina:

Hej vad skönt att ni börjar få ordning på saker:)Mormor fyller år på nu fredag,du ville ju veta.Puss och kram från syster yster hoppas att vi hinner ses nu den här veckan eller nästa!ha det bra vi hörs!

2009-02-15 @ 19:43:04
URL: http://systarnayster.blogg.se/
daniel:

Tjena, haha jo det var lite tråkiga händelser utöver det vanliga, men sånt minns man ju oftast ;) Jo det blir spännande och roligt. Ja det tycker jag att vi kan ta och göra :)

2009-02-17 @ 22:40:00
URL: http://daniellestander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0