Tiden går ju så fort...

SKRIVET DEN: 2009-02-21 KLOCKAN: 19:33:53
... insåg precis att jag inte bloggat på 6 dagar. Så jag skriver lite grann nu medan Micke fixar ihop våra "databord" som vi köpte idag. Köpte bänkskivor och ben på K-Rauta som vi satt ihop till sk. databord. Blir säkert kanon bra när det blir klart.

Igår efter jobbet åkte jag och Micke hem till min mor för att äta middag och mysa. Blev en lång och trevlig kväll med god mat, vin och TP. Vi stannade över natten och vaknade upp i morse med frukost alá mamma = lyxfrulle! Underbart!
Vid 12.00 tiden kom Johan och Elvira över för att umgås och Elvira skulle bli klippt av mamma. Efter det det bar det iväg till K-rauta, sen lunch och hem igen till Bromma. Så nu sitter jag här och småtittar på "Charlotte´s Web" medan jag bloggar och tittar runt på nätet.  Blir nog melodifestivalen för mig om 30 min också! (Förhoppningsvis lite popcorn....) ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0