- 5 kg lättare

SKRIVET DEN: 2009-01-26 KLOCKAN: 06:24:02
eller ja, det känns så iallafall efter en jobbig natt. Är otroligt trött men kan inte sova. Min kropp är matt och jag är hur frusterad som helst, då jag verkligen inte har tid att vara sjuk. Inte den här veckan! Men vad ska jag göra? Kan ju inte gå magsjuk till jobbet, det vet jag ju själv.

Den där vårdguiden svarade heller inte, satt i telefonkön i 26 minuter, sen blev det helt tyst. Den slutade på något sätt ringa.
Tur det egentligen, för jag somnade nästan med luren vid örat. Somnade vid 01.00, sen upp igen 02.30 för att köra lite bulimi-style igen. Sen däckade jag i sängen igen... Vaknade nästa gång klockan 04.15 och trodde jag skulle spy men det kom ingenting. Fått nog? Nu är jag iallafall vaken och ska försöka få tag i min kollega, styra upp dagen med henne då jag är störd nog att inte kunna släppa allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0