50 kartonger senare...

SKRIVET DEN: 2009-01-30 KLOCKAN: 23:24:05
... sitter jag vid datorn utslagen. Micke är nere med den sista tvätten så vi slipper tänka på sånt när vi flyttar in. Jag har gjort rent i badrummet och köket, eftersom vårt kartonglager ligger i vardagsrummet. Ska jag vara ärlig så trodde jag aldrig att vi var såna hamstrar! Helt galet! Det jag ska tänka på denna gång jag flyttar in är att verkligen packa upp långsamt, lägga upp strategier, förvaring och planering. Just nu skiter jag i hur jag packar, eller ja mer eller mindre... Men när jag packar upp, då är det allvar! Vi är seriöst uppe i 50 kartonger. Det är galenskaper... Och ännu har vi saker kvar! Men det är de saker vi använder, så de får packas i väskor etc.

Nu har jag iallafall lyckats fixa ett comviqkort och en mobil som jag lånat av lill-syrran! Hur skönt som helst. Nu kan man ju iallafall bli nådd och få tag i folk. Men det värsta är ju att man inte har så många nummer i huvudet... Nej nu ska jag ta nya friska tag i några timmar till! Siktar på att lägga mig 02.00 iallafall!

Kram på er så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0