Bloglovin

SKRIVET DEN: 2009-01-25 KLOCKAN: 18:51:16
Bloglovin är faktiskt ett väldigt bra sätt att hålla koll på dom bloggar man verkligen gillar! Jag har skapat ett konto där, som jag går in på, där jag även ser alla mina favoritbloggar! Ni kan följa med min!

Följ min blogg med bloglovin

Tänkte dela med mig av mina favoriter!

Mamma Sara:
Det är min svägerska som det så fint heter, som har denna blogg! Hon skriver om vardagen, om att vara gift och mamma till lilla Elvira, mysiga upplevelser!

RäddaLarmaSläck:

Är en skön, ironisk människa som skriver om allt som händer i livet och ser Stockholm, världen från en skånings synvinkel. Underbart!

NakenJenny:
Detta är min lilla syster som är 16 år och har en ganska sarkatisk och udda sätt att skriva på. Knasig helt enkelt! Hon underhåller mig alltid!

Systrarna Yster:

Självklart läser jag och skriver denna blogg! Men anledningen till att jag tar med denna som favorit är för att min andra (äldsta) syster skriver i den också. Så om inte jag skriver så läser jag just för att min syster skriver från andra sidan havet, i landet Helsingfors! Älskar hennes sätt att skriva och hennes öga för detaljer!

Dessa är iallafall några jag alltid följer!
Men jag har även flera underbara bloggare som jag kikar in på ganska ofta! Här är dom:

Emma - Mitt liv i ett nötskal
Anna - Princess Anna
Malin - Miramiras
Maja - MajaO
Daniel - Daniel Lestander





Kommentarer
Ninni:

Vad sött min gulligastesötaste och bästa lillasyster skriver:)puss på dig!

2009-01-26 @ 00:08:27
URL: http://systrarnayster.blogg.se/
---:

haha skön kommentar. Tack!

2009-01-26 @ 07:59:28
URL: http://raddalarmaslack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0