Detoxen fortsätter

SKRIVET DEN: 2009-01-06 KLOCKAN: 11:33:16
och jag tror jag känner mig mer taggad än innan. Fick någon kick imorse! Från att ha lite huvudvärk dom senaste dagarna, den så kallade "ihåliga-huvudvärken", kändes så iallafall... så har jag blivit en aning piggare. Min mage fick en riktigt skjuts igår men nu mår jag bättre! Det kan nog gå bra det här tror jag! 9 dagar kvar tills proteinet kommer! Halleluja!

Igår var vi hemma hos Mickes mamma Pia och åt middag tillsammans med Mattias och Emma. Pia hade gjort det så himla fint, hon hade läst på om detox och verkligen ansträngt sig så jag kunnat äta mycket och bli mätt. SÅ gullig! Hon bjöd på Fisk & Skaldjursgryta med ris och sen en massa olika tillbehör. Rotsaker i ugn, sallad, fetaost och tomatsalsa. Kan säga att jag blev proppmätt. Till efterrätt blev det fruktsallad! Det som jag blev mest sugen på igår var inte fisken utan snarare vin! Choklad som stod framför mig sket jag i men just lite alkohol, lite vin hade smakat gudomligt... jaja...


Kommentarer
Maja:

Vill bara skicka över lite PEPP!! Du är verkligen duktig som tar så "rejäla" tag i dina matvanor... vilken förändring det måste va!? Skulle det i alla fall vara för mig.. Jag kan inget om detox, men det går ut på nån sorts "rensning" i systemet först eller? vad kommer du äta sen? frukt/grönt och proteiner, men inte kolkydrater, eller? STORT lycka till i alla fall! Hoppas det går bra på jobbet imorrn också... Kram, Maja.

2009-01-06 @ 23:57:26
URL: http://majao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0