Lite sovmorgon

SKRIVET DEN: 2009-01-14 KLOCKAN: 08:29:39
Så skönt, jag börjar 09.00 idag! Vilken lyx! Jag har faktiskt schemalagt mig själv varje onsdag till klockan 09.00. Känns bra med en lite sovmorgon i mitten av veckan. Låg och drog mig i sängen till 08.00 och nu är jag ombytt och klar.

Igår blev jag upphämtad från stationen av Cia som tagit sitt körkort! Så stolt över henne! Vi åkte till Anzo för att hämta upp hennes hund Flora som jag skulle vara hundvakt till. Hängde hemma hela kvällen och åt middag. Jätte mysigt. Flora är ju verkligen en myspys hund. Lämnade henne vid 21.30 tiden sen var det dax för mig att försöka gå lägga mig. Ville gå lägga mig i tid men jag somnade inte förrän vid 00.00 iallafall. Typiskt. Satt och kollade på en dokumentär om suspension, där människor hänger upp sig själv med endast krokar genom skinnet. Så fruktansvärt äckligt! Jag skulle aldrig kunna göra något sånt. Men tydligen så känner man en viss frihet när man hänger i luften, så vill dom göra det så varsågod!

Nej nu ska jag strax bege mig till jobbet!

Kommentarer
Anonym:

Du har inspirerat mig. Igår började jag med detox som jag ska köra även idag (en helg).

Jag förstår verkligen inte hur du har lyckats så länge?! All cred to you! =)

2009-01-14 @ 19:06:19
URL: http://arwen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0