Min helg!

SKRIVET DEN: 2009-01-18 KLOCKAN: 20:11:12
Jag känner mig otroligt mör i hela kroppen. Inte nog med att jag var bakis på lördagen när vi skulle ge oss ut på jakt efter tapeter utan vi flängde runt hela dagen i bilen. Fram och tillbaka till alla konstiga ställen utan någon direkt fångst. In på Björklund och Wingqvist, hittade våra tapeter men kom sedan på att vi inte hade något mer till. Expediten prackade på oss en massa och vi var ute 15 min efter stängning. Hem till lägenheten, byta om och sedan vidare till Mickes pappa, där vi skulle äta middag och fira lilla julafton och hans födelsedag. Vi åt faktiskt hemmagjord sushi! LYCKA! Otroligt gott!



Vi kom tillbaka till lägenheten i bromma vid 00.00 tiden och gick sedan runt i den tomma lägenheten för att smida planer och ideér om hur vi skulle ha det i framtiden. Utmattade somnade vi runt 01.30 tiden på en stor uppblåsbar madrass vi köpt på Claes Ohlsson...

Söndag morgon vaknade jag av att min skinka var fastklistrad på madrassen, lakanet hade åkt undan och jag klibbig och varm skulle vända mig om men vaknade av den obehagliga känslan. Sen kunde inte jag somna om, så upp och hoppa. Röjde undan lite, drack en Brämhults och väckte stackars Micke som var helt utslagen. 09.30 var vi i vällingby centrum och åt frukost på Mcdonald. Sen rullade hela dagen på, vi handlade, flackade runt, träffade Johan, Sara och lilla Elvira, målade,spacklade och mycket mycket mer. Kom hem till vår lägenhet vid 18.00 tiden och jag är helt slut! 

Galenskaper! Imorgon ska vi tillbaka till lägenheten för att slipa och måla köket! *wuhu*


Kommentarer
Mathilda:

Hejja!



(Vi kommer förbi nästa gång - när allting är klart ;) Lycka till! Låter som om ni gör ett grymt jobb! Kram och god natt!)

2009-01-18 @ 20:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0