Dagarna rullar på!

SKRIVET DEN: 2009-07-17 KLOCKAN: 18:33:32
Har ingen koll längre vilken dag som är vilken, vilken vecka som är vart och vilken tid som är när. Men så är det väl när man är ledig i många veckor. Den 17 augusti är jag tillbaka på jobbet iallafall och det är väl minst 4 veckor kvar, precis som riktiga semester brukar vara.

Känns som jag gjort allt och ingenting denna vecka. Spelat Guitarhero med Chrille, Varit i väsby, blivit klippt av Cia och sovit över hos päronen. Hängde med min syster Nina i stan idag. Blev "fönster-shopping" och lunch på Fältöversten.
Och nu sitter jag här och sorterar bilder/installerar massa program i min dator som varit med om en liten krasch. Nu måste man ordna upp allt igen. Tänkte försöka övertala Micke om att vi ska dra iväg och äta någonstans. Är så less på att vara hemma. Nåväl, ett meningslöst inlägg men Inget är så bra att det inte kan göras bättre ... eller nåt?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0