En fullspäckad söndag

SKRIVET DEN: 2009-07-20 KLOCKAN: 10:36:43
Igår var vi på vift hela dagen! Vid 10.30 åkte vi för att hämta upp min kusin i Solna för att sedan åka till en festlokal där dom ska ha sin bröllopsfest den 29:e augusti och det är jag som ska fixa maten! Vi var där, kollade runt och planerade. Efter det åkte vi till Gärdet för att äta lunch. Lustigt nog så befann sig min syster i närheten så vi plockade upp henne och tog med henne på lunch. Det var ett mysigt impulsiv träff!

När vi var klara med lunchen åkte jag och Micke till Värmdö för att hämta upp Mickes bror Mattias, för att sen åka ut till Sigtuna. Väl i Sigtuna skulle vi äta middag tillsammans med Mickes mamma, morfar och hans sambo Eva. Älskar Sigtuna! Så himla gullig stad. Självklart gick vi till "Farbror Blå" och där fick jag avnjuta en god gösfilé med sparris och färsk potatis! Gott! Avec och fika tog vi hemma hos morfar Erik.

En härlig och avslappnad söndag trots att man var igång hela dagen!








Kommentarer
Jonna:

jag älskar göd o jag älskar kaffe med avec :)

2009-07-21 @ 02:44:29
URL: http://raddalarmaslack.blogg.se/
Jonna:

jag menar gös naturligtvis :P

2009-07-21 @ 02:44:45
URL: http://raddalarmaslack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0