Ikväll:

SKRIVET DEN: 2009-07-08 KLOCKAN: 23:52:47
Var jag, Micke, Pia och Mattias på restaurangen Sorbon i Brommaplan för att fira Mattias födelsedag! Åt underbar förrätt med gröna musslor och vitlök. Till huvudrätt blev det oxfilé med kantarellssås! Gaah! Efter middagen gick vi hem till Pia på efterrätt och avec.


Mor och son


Födelsedagsbarnet Mattias och Jag!

Efter efterätten och kaffet gick jag och Micke hem i regnet.
Från Brommaplan till Blackeberg! Väldigt romantiskt och mysigt...
Pratade om allt mellan himmel och jord. Jag mår väldigt bra just nu!


Min älskade älskling i regnet...

Imorgon sticker vi iväg till Utö tillsammans med Pia och stannar till lördag. Skönt med en mini-semester!
Nu skag jag lägga mig under täcket och lyssna till regnet tills jag somnar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0