Klänning

SKRIVET DEN: 2009-07-21 KLOCKAN: 11:01:15
Usch och hå, att leta klänning till ett bröllop är så svårt! Jag är urusel på sånt! Känns alltid som jag väljer fel klänning, antingen för uppklätt eller för nerklätt. Sen vill man ju inte använda samma klänning som senaste bröllopet heller och man vill ju känna sig så bekväm som möjligt också! Den 29:e augusti blir det bröllop, så lite mer än 1 månad kvar!

Är det någon som har förslag till en kurvig tjej som mig?
Vart ska jag leta och vad för typ av klänning?



Kommentarer
Sara:

haha, va roligt.. Jag satt igår oxå och kollade på internet efter en fin klänning till bröllopet, men vart finns dom?

Vill så gärna ha en fin klänning, mitt enda krav är att jag ska kunna amma i den!!

Hittar du en bra sida så hojta till!!

2009-07-21 @ 11:38:31
Carro:

Inte lätt! Hojtar till Sara om jag hittar någe bra!

2009-07-21 @ 11:52:13
URL: http://thevolup.blogg.se/
Jonna:

Sv:

Visst är den :) I love it.. Köpt på forever21.com.

Nä jobb är inte skoj, ska försöka överleva veckan. Tack för stödet :p

2009-07-21 @ 14:33:37
URL: http://raddalarmaslack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0