Bilskola

SKRIVET DEN: 2009-06-24 KLOCKAN: 16:34:19
Jag sitter som en igel på tangentbordet och letar upp bra trafikskolor runt om i landet!
Jag har bestämt mig nu om vad jag ska satsa på i sommar: KÖRKORTET, blir så himla irriterad över detta och vill ha det gjort. Det som stör mig mest är väl det kostar ju så sablans mycket och nu när jag är ledig borde jag passa på att satsa järnet! Men det är ju inte så lätt som det ser ut att vara. Först måste jag kolla ekonomin, sen måste jag fixa någon som kan köra med mig, sen hitta en bra bilskola. Ska jag köra på som vanligt eller ska jag köra en intensiv? Gah! Det är just såna här problem som får mig att skita i allt. Inge kul....

ska leta vidare...



Kommentarer
Anonym:

Här kommer ett litet tips från mig:

Jag tog mitt körkort våren 1990.

Intensiv körde på en körskola i Väsby....betalade in i princip ALLT innan så det fanns liksom ingen återvändå..bara att köra!!

Det behövda jag för att inte ge upp!!

Jag är så jätteglad för mitt körkort.

Det ger en sån frihet.

Vi har ju "bara" en bil i familjen men det betyder så mycket att själv kunna åka iväg en stund om jag vill!!

Satsa NU...det blir inte billigare....bara....dyrare och

Häls. Yvonne jobbigare.

DIN TID ÄR NU!!!

2009-06-24 @ 22:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0