Mitt sommarlov...

SKRIVET DEN: 2009-06-30 KLOCKAN: 10:48:20
Känns som om tiden flyger iväg trots att jag inte gör något speciellt alls! Men lite uppdatering på bloggen får det bli.
Lämnade min lilla Siggis till veterinären idag då hon ska kastreras/steriliseras, förmodligen kommer hon bli lite lugnare av det! När jag kom hem igen så började jag röja lite hemma, förstår inte hur det kan bli så himla stökigt så snabbt?

Ikväll ska jag på tjejmiddag hos min söta kompis Lotta! Så lite häng i väsby blir det väl allt! Annars ser min vecka ganska tom ut. Vilket är skönt och jobbigt på samma gång. Jag får väl utnyttja solen till fullo denna vecka! Vem vet hur länge den är kvar i Sverige. Nu ska jag lägga mig på balkongen en stund! :D Ciao!



Bild från i lördags...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0