Pinsamt!

SKRIVET DEN: 2009-03-27 KLOCKAN: 20:41:36
Vet inte hur jag ska förklara detta på bästa sätt utan att jag ska låta som piff och puff på speed. Men jag gör ett försök!

Jag befann mig i en bokhandel på drottninggatan tillsammans med Niklas, Christian och Victoria. Jag och Niklas stod och kollade in några pennor och ser jag  Christian och Victoria i ögonvrån på min högersida. Plötsligt känner jag hur Victoria stöter till mig på ryggen. Vilket jag utbrister på skämt men med en väldigt överdrivet och irriterad röst " Men GUD, sluta knuffas!!" När jag vänder mig om ser jag en förskräckt tjej som säger " Men oj, ursäkta" med en stött min. Varpå jag börjar skratta och försökte förklara att jag menade Victoria. Men ögonblicket var försent och tjejen gick därifrån stött och förödmjukad...

Gud! Haha! Pinsamt värre! Dock gav jag Niklas, Christian och Victoria ett gott och långt skratt...


Kommentarer
Christian:

The life of an narcissist and or psychopath!





Hej och välkommen till min blogg i Carros blogg!

Här kommer jag skriva om diverse äventyr i mitt innehållsrika liv som idag består av att äta, sova och eventuellt plugga, kul va? Håll ögonen öppna i Carros kommentarer, vem vet, en vacker dag kommer jag tillbaka med mer spännande inlägg! Hej så länge!!!!!!

2009-03-27 @ 22:20:35
Carro:

Du är sjuk,Christian... verkligen sjuk...

2009-03-27 @ 22:50:41
URL: http://thevolup.blogg.se/
Jenny:

Helt underbart, äntligen kommer denna blogg bli bra!

2009-03-28 @ 16:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0