Söndag

SKRIVET DEN: 2009-03-08 KLOCKAN: 10:44:36
Sitter här och småjobbar lite! Något jag velat haft tid till att göra länge! Schemaläggning till personalen bla. Ska be Micke sätta upp min andra hylla idag så ska jag ta itu med alla papper etc. så man får någon ordning och reda här hemma. Ikväll ska Micke på Metallica! Även om jag inte diggar Metallica så mycket så är jag ändå avis... Coolt att se världens rockband live on stage! Idag kommer min kära familj på besök! Fika lite och umgås!

Igår var en del av familjen här, nämligen Johan och Sara tillsammans med Elvira. Vi åt baconlindad  kyckling och potatisgratäng. Lite lek och bus med Elvira, som äntligen fick en lite leklåda här oss mig. Åt glass till efterrätt sedan blev det melodifestivalen. Men ack! Att Caroline af Ugglas och den där grekiska bruden kom vidare? Helt otroligt... Jag är fortfarande chockad! Att internationella juryns val föll på Sofia Berntsson! Det var tjejen som hade grekisk låt! Och sjöng dessutom på grekiska?? WTF? Detta är väl svenska melodifestivalen? Visserligen sjunger vi på engelska men ändå? Oavsett... Jag hade jätte mysigt tillsammans med min bror och hans familj! Jätte mysigt att ni kom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0