Motion?

SKRIVET DEN: 2009-05-09 KLOCKAN: 10:41:29
Nu när jag snart är klar med detox fas 1 så är det dax att planera in motion! Jag har ju köpt stavar som jag tänkt gå ut och gå med! Mitt mål under Fas 2 av detox är att minst gå ut 2 ggr i veckan att motionera! Så länge jag håller det är jag super super nöjd, för jag hatar verkligen att motionera!

En annan sak, så tror Christian att vi ska ut och springa imorgon! HAHA! Jag hatar att springa! När jag spelade basket så var springa det värsta!  Jag hade en bra kondis på den tiden och kunde springa hur mycket som helst, men då hade man någonting att göra. Tex dribbla bollen, gjorde övningar etc. Att bara springa är ju bara så trist!

MEN, lyckas Christian få mig att springa imorgon och njuta av det så är jag imponerad! Självklart så är joggning den mest effektiva sättet att förbränna kalorier på. Men jag önskade att man slapp motionera för att gå ner i vikt. Vem vet, jag kanske kommer bli en riktig träningsnarkoman om några veckor....
 HAHAHAHAHAHAHAHA! Vem försöker jag lura?

Nåväl, idag är det hemmapyssel att göra samt
smörgåstårta till svärmor min!
Tuddles!















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0