Hemme och sjuk

SKRIVET DEN: 2009-11-27 KLOCKAN: 09:44:58
Har inte pallat skriva sen i tisdags! Dock i onsdagskväll började jag må dåligt rejält så torsdagen låg jag hemma hela dagen. Jag har fruktansvärt ont i halsen, förkyld, känner mig hängig och febrig, sover en del. Men jag känner mig ändå inte tillfredställd. Jag vill bli vrålsjuk nu när jag ändå är sjuk, om ni förstår vad jag menar. Så där däckad att man inte ens minns vad man heter, få bort allt skit i kroppen. Nu är jag vaken och väntar tills det värsta är över, men som sagt är inte alls tillfredställd... Men man ska väl vara glad om man kan ta sig ur detta så smidigt som möjligt...

Så har jag det iallafall. Nu tänkte jag lägga mig i soffan och titta på filmen Coco Chanel!

Kommentarer
jessica:

svininfluensan?

2009-11-27 @ 15:57:13
URL: http://metrobloggen.se/fitmom
Carro:

nej ingen svinis!

2009-11-27 @ 17:29:48
URL: http://thevolup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0