Min helg!

SKRIVET DEN: 2009-11-08 KLOCKAN: 16:30:17
Denna helg har ju varit förträfflig!

I lördags var vi på Det goda köket (kan kolla in systrarnaystersblogg för mer info). När vi kom hem vid 16.00 tiden så åkte vi hem till mamma för att förbereda maten. Kräftskiva! En efterlängtad kräftskiva ända sen i september (dock tjuvstartade jag redan förra fredagen). Jag och Elvira gjorde en god västerbottenpaj, som finns på matbloggen! Så den åt vi innan kräftorna! Gud så gott det var!



Efter middagen blev det hallon/fläderpaj med glass. Som jag faktiskt smakade av! Jätte gott! Kvällen led mot sitt slut och brors familj åkte hem med 2 trötta småtjejer. Vi satt uppe några timmar till med mamma och Leffe. Jätte mysigt! M och jag sov över i en 90säng, men det var bara mysigt! Somnade fort efter en lång och intensivdag!

Idag vaknade vi i lagom tid, utvilade och kände lukten av nybryggt kaffe. Åt en urgod frukost med familjen innan jag och mamma tog bilen och övningskörde  några timmar. Det gick bra, men nu vill jag ha körkort. Skit i allt tramsv och ge mig kortet bara! Haha!



Nu är vi hemma igen, trötta och sega! Blir reprisen av Greys om en stund. Sen blir det middag och imorgon börjar en ny härlig vecka!


Kommentarer
Mamma Ewa:

Tack för en bra helg med vinprovning m.m //Mor

2009-11-08 @ 17:31:51
anonymjävel:

...och sen krockade hon bilen! Det har hon sagt själv. Varför nämner ingen något om det? :P

2009-11-10 @ 17:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0