Min lördag

SKRIVET DEN: 2009-11-15 KLOCKAN: 12:50:00
Igår så var jag i Nacka Forum med min lillasyster Jenny, Storebror Johan och hans lilla dotter Elvira.Hade jätte mysigt! Dock hann vi ju inte gå in i alla affärer, så himla stort. Men lite fick vi handlat iallafall! Åt lunch, fikade, gick runt i affärer och tramsade!


Coola gänget! Ingen berättade för mig att det var randigt tema!


Fotograf: Elvira Lindqvist



Efter det så skjutsade vi hem Jenny och sen följde jag med hem till bror och umgick lite med familjen Q. Mysigt att få umgås lite med "familjen", man behöver sånt. Elvira var spattig och rolig! Älskar att umgås med henne!



Vid 18.30 begav jag mig hem till min kära vän Cia. Satt hemma hos henne, drack lite vin och hade det mysigt. (Ja, jag vet... gjorde undantag i min diet) Senare kom AnnSofie och vi hade en skön, rolig tjejkväll. Plötsligt fick vi ett ryck och åkte hem till AnnSofie och Ahmed, fortsatte festen där. Micke hade vi detta laget också kommit, men kvällen avslutades vid 00.30 pga. att någon mådde lite dåligt. Denna gång var det inte jag! HA! Hade dock en sjukt kul kväll med mina älskade vänner! FAN vad jag har saknat er! Spontanitet på hög nivå! Hehe!
Love you guys!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0