Höstlovsdag 1

SKRIVET DEN: 2009-10-26 KLOCKAN: 20:36:46
Som dom flesta vet, så har jag höstlov denna vecka! *wuhu* Och nu har jag avnjutigt min första lediga dag!
Jag började dagen med att sova ut till klockan 09.30! Gick upp och åt frukost, fixa och trixade på nätet! Efter det diskade jag undan i köket och tog sedan en lång och skön dusch! Fixade i ordning mig och begav mig till Solna C.

Där fyndade jag ett par svarta stövlar! Kanon bra med ett par bas-stövlar! Gick även runt och kikade på kläder. Testade även olika par jeans och gissa! Jag kom i en hel del! Jätte kul! Men jag avvaktar med att shoppa loss!
Senare kom min kära mamma och hämtade upp mig i Solna, för att sedan åka till Fjärilshuset, där dom har orkidéeutställning! Jag har nog blivit en orkidée-älskare, tokigt! Jätte vackra blommor och man ville genast ha alla hemma. Men jag fick nöja mig med en denna gång! Som min kära mamma köpte till mig!


Efter 1 timme i orkidéernas land så begav jag mig hemåt med en fin blomma och ett par fina stövlar! När jag kom hem satte jag igång med att göra min GODA lasagne! Finns att hitta på http://systrarnayster.blogg.se
Städade undan i hemmet och började ordna med tvätt!

Denna dag har varit lugn och harmonisk,
jag har pysslat med det jag velat och det känns kanon bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0