Höstlovsdag 5

SKRIVET DEN: 2009-10-30 KLOCKAN: 21:17:16
Fredag! Visserligen har min vecka varit fredag hela veckan! Så det har varit underbart!
Idag åkte jag ut (som skrivet innan) till Väsby för att plocka upp min söta brorsdotter! Med buss åkte vi till Täby C och träffade Jessica med hennes två söner Neo och Liam! Elvira och Neo lekte i en liten "fiskdamm" och verkligen älskade det! Sedan blev det lunch, donalds mat för ungarna och sushi för mig och Jessi! Mums! Älskar sushi! Gick runt i centrumet och lekte mer i fiskdammen, tog en fika och mötte upp Jessicas man Martin. Sedan var det dax för familjen Wåglund att åka hem, så jag och Elvira gjorde ett sista besök i den där *piip* fiskdammen innan min kära bror Johan och Sara plockade upp oss!


Direkt efter Täby C åkte vi till Solna Centrum. Besökte systembolaget, tog ytterligare en kaffe i Familjen Lindqvist sällskap, sedan var det dax för dem att åka hem. Själv fortsatte jag min färd i min ensamhet. Gick runt i centrum och köpte det sista inför morgondagen! Trött som jag var tog jag buss hem och somnade till flera gånger. Barn gör en verkligen trött i huvudet! Haha!


Väl hemma så dukade jag middagsbordet i myspys stämmning, tände massa ljus i lägenheten. Micke kom hem, stressad och trött. Passade bra att belöna sig själva med kräftor och en flaska chablis! Underbart!


Önskar er alla en mysig fredagskväll!
Min ser ut gå i ensamhetens tecken, då jag hör hur Micke somnat på soffan,
små snarkandes.... ;)

Kommentarer
Jonna:

Sv Carro: mm popcorn med salt är gudomligt gott. utan salt - mindre gott!



Du kommer lätt nå dina mål, fan va grym du är :)

Och tack för komplimangen, snällt!

2009-10-31 @ 03:01:31
URL: http://raddalarmaslack.blogg.se/
jessica:

ser att du oxå börjat länka till bloggen vid namnet:) smart faktiskt för då har folk lite mer koll på vem det är

2009-10-31 @ 14:24:27
URL: http://metrobloggen.se/fitmom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0