Idag blir det dop!

SKRIVET DEN: 2009-10-24 KLOCKAN: 09:37:21
Idag ska lilla Ella Madicken Lindqvist döpas! Och jag har som skrivet innan fått den stora äran att bli gudmor!
Känns jätte spännande, samtidigt som jag är lite nervös, då jag skrivit en liten text som jag ska läsa upp i kyrkan.
Jag brukar inte vara så nervös, men idag är jag nog det...

I övrigt så har jag HÖSTLOV nästa vecka! Det måste vara det bästa med att vara "mat-tant" på en skola. Dock har jag mest fått den turen att mitt avtal ser ut så, men det tackar och bockar vi för! Har redan en massa planerat inför nästa vecka, men om det är någon som vill hitta på nåt så finns det luckor att fylla ut! Kanske mys med Elvira någon dag? Eller vad säger du Sara?

Nu ska jag fixa iordning mig och lägga lite goda cookies i en korg!
Ha en fin fin lördag!


Första gången med Ella i min famn...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0