Idol - Michael Jackson Theme!

SKRIVET DEN: 2009-10-16 KLOCKAN: 22:06:23
Är det bara jag, eller känns det som om Idolerna inte är redo för dessa kategorier som ges? Förra veckan var det disco, vilket typ 2 klarade av. Ikväll är det Michael Jackson tema och samma sak här... typ 3 lyckas och resten faller magplask. Sen tycker jag att bakgrundssångarna förstör och typ bandet med... Eller? Någonting stämmer inte... Är jag ute och cyklar?? Här kommer min topplista ikväll!

1. ERIKA! (Så skön beat)
2. Rabih (Fick revansch ikväll, synd att det är bara den typ av låt han kan sjunga)
3. Erik
4. Mariette
5. Reza
6. Eddie
7. Calle
8. Tove
9. Camilla
10. Nicklas

Som tittare så diggade jag Erika idag, hon hade moves, röst och gav oss en show. Inget mes ...
Sånt gillar jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0