Min lördag

SKRIVET DEN: 2009-10-17 KLOCKAN: 22:55:30
Idag vid 12.00 tiden åkte jag in till stan för att ha en liten date med min storesyster Nina. Träffades som vanligt upp på Fältöversten och sedan till favorit cafeét Foam. Där satt vi och pratade, alltifrån himmel och jord. Strosad sedan runt Karlaplan och vid 14.00 tiden skulle hon tillbaka mot båten. Själv promenerade jag från Karlaplan till Odenplan, där jag sedan tog bussen mot Karlberg ut till Väsby. Min lilla ankdamm! Passade på att gå runt i centrum, kikade på kläder och allt möjligt!



Sedan gick jag hem till AnnSofie, där det bjöds på fika. En gammal kompis till Annsofie var också där, Ella! En person jag inte sett på några år! Jätte kul att träffa henne! Hon gav mig en snabb guidning inom fotografering! (då hon är fotograf) så nu j-lar blir det bilder! :) Efter en stund kom Ia och vi alla satt och hade trevligt! Kom hem för en liten stund sen och det kändes så otroligt skönt att få prata av sig med sina närmaste vänner! Sånt behöver man verkligen! En skön och PRATSAM dag! Nu sitter jag i tystnaden med min älskling och allt är perfekt!



Tack alla för en fin dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0