Egen tid...

SKRIVET DEN: 2010-04-28 KLOCKAN: 17:22:48
Förstå mig rätt, älskar att vara med Micke. Han ger mig utrymme, han ger mig space, hittar på saker med mig etc. Men ibland är det bara så j-la skönt att komma hem till en tyst lägenghet, vetandes att man kommer vara ensam ett par timmar! Bara vara! Hade jag ätit något hade jag unnat mig det godaste jag vet, sushi! Suttit hemma och njutit i min ensamhet och flummat runt här hemma. Gosa ner mig i soffan och njuta. Vara ifred på något sätt. Känslan är svår att förklara, men ni vet alla vad jag menar. Men efter 2-3 timmar räcker det! Sen får Micke komma hem! :)

Hämtade ut lite kläder som jag beställt från H&M som jag ska testa om en stund, sen dricka en kopp te och lyssna på min musik och kanske sjunga, tom. ett litet dansmove.

Me, myself and I... ja ikväll är det så :)



Kommentarer
jessica:

Jag typ hatar egentid från Martin men sen så e jag speciell oxå. Martin ska åka bort en natt i juni, det kommer inte bli kul:( men e du ledig då så får du gärna följa med för jag tänkte skaffa barnvakt och gå ut på krogen

2010-04-28 @ 20:18:58
URL: http://metrobloggen.se/fitmom
jessica:

Eller så får ni ju komma hit och vara barnvakt också om ni vill :)

2010-04-28 @ 20:19:51
URL: http://metrobloggen.se/fitmom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0