Helgen

SKRIVET DEN: 2010-04-25 KLOCKAN: 16:52:29
Tycker det är trist när jag inte hinner sätta mig ner och blogga så mycket som jag faktiskt vill göra. Enstaka försök med MMS bloggning, men den är inte lika bra som innan... tyvärr!

Men lite uppdatering!
I fredags så var det After Work med lite gamla kollegor samt nya! Vi satte oss på Eken som hade uteserveringspremiär! Härligt! Dock var det lite kallt, men mysigt! Och jag var nykter! Men jag hade en skön kväll och träffade massa härliga människor! Sånt tycker jag om! Men när jag väl satt på tåget så längtade jag bara hem till Micke som låg hemma och kollade film. När jag kom hem la jag mig i hans famn och vi båda somnade bums. Underbart!



Lördagen gick åt till storstädning här hemma, Micke bytte däck på bilen sen satt vi resten av "sol" kvällen ute på balkongen och planerade sommaren med kaffe i handen! :)  Avslutade kvällen med filmen Ice Age 3! Haha!

Idag så sov jag till 10! Länge för att vara mig, speciellt om jag är nykter! Micke åkte och hämtade sin kompis Jocke och handlade medan jag fortsatte med röjning av lägenheten + bakade en rulltårta till Micke! Jonna och hennes mamma kom över och hämtade möbler från oss som vi ville bli av med! Så nu är det lite mer space i lägenheten! Hoppas allt gick bra stumpen! Sen tog jag en promenad till vällingby i det fina vädret, fyndade 2 plagg på Gina Tricot för 200:-, sånt gillar jag!



Så nu sitter jag här, skriver blogg och hör grabbarna nörda sig i vardagsrummet! Söta MoJ:sarna!
Får se vad jag ska hitta på härnäst! Mer blogg iallafall innan kvällen! *Tjoho*


Kommentarer
jessica:

härligt att man får så mycket för pengarna på gina

2010-04-25 @ 19:09:10
URL: http://metrobloggen.se/fitmom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0