Påsklov

SKRIVET DEN: 2010-04-06 KLOCKAN: 17:15:20
För er som inte förstått, så har jag påsklov! Himlans vackert! Dock har jag en del att göra men det kommer jag återkomma om senare. Så det är ju lite "jobb" som görs här hemma. Men skönt att man är hemma iallafall och kan gå ifrån datorn då och då.

Idag har jag som tidigare varit ute med Dino ute i en timme! Skönt! Ska snart ta en promenad igen, måste verkligen komma ut mer och röra på mig. 1 timme minst om dagen ska det bli hädanefter!

Nu fixar, trixar jag hemma med att sätta upp tavlor och städa undan det som ska ner till förrådet! Ska beställa affischer från www.crimson.se så man får egna bilder att hänga upp! Sen ska jag även beställa en madrass/sittdyna till vår fönsteralkov! Ska bli så fint här hemma! Jag är verkligen på pysslar humör!

Nej nu ska jag sätta på mig lite kläder och ta mig ut och gå! :)


Kommentarer
Maja:

Hej Carro!



Du, en matfråga! ;-) Har du tid och lust att göra ett jobb för oss den 13 juni? Det gäller smörgåstårta för ca 100 pers (varav typ 20 är barn) till Olles prästvigningsmottagning som blir på mina föräldrars tomt. Du kan väl maila mig så vi kan diskutera lite mer dolt! ;-) Kram!

2010-04-07 @ 20:09:10
URL: http://majao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0