Fredagen...

SKRIVET DEN: 2010-08-20 KLOCKAN: 07:45:35
den 20:Ee är det idag! Och min första arbetsvecka har gått ganska bra! Förutom att jag varit dålig och hållit mig hemma under onsdagen. Men nu är det lite bättre! :)
Idag ska jag köra ett personalmöte med nya samt gammal personal inför hösten. Känns helt ok att börja jobba ändå. Hade ett medarbetarsamtal med chefen och det kände kanon efteråt! :) Pepp pepp!

Imorgon, lördag fyller jag hela 27 år! Inget nummer att skryta med men tanken på att jag överlevt ett helt år och tycker att födelsedagar ska man fira, så ställer jag till med en kräftskiva för vänner och familj! Slank in ett litet tema också, blått och vitt (Sailor-aktigt). Ska bli nice!



Nu ska jag klunka i mig resten av kaffet och sedan bege mig till jobbet!
Ha en mega bra fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0