Fredagen...

SKRIVET DEN: 2010-02-05 KLOCKAN: 22:17:50
Gud så skönt att få komma hem, njuta av sitt te och reflektera över att man är ledig. Jag har haft så mycket psykisk påfrestning på jobbet. För er som inte vet så har jag gymnasieelever som matgäster hos oss och idag gjorde 3 tjejer mig riktigt förbannad. Så oförskämda och otrevliga att man blir chockad. Just dessa tre tjejer har varit i farten hela veckan, men idag gick de över Carros gräns (har ett långt tålamod när det kommer till människor) Så är det ibland, men just sånt tar musten ur mig.
Sen började dagen i kaos, när jag råkade låsa in våra kassanycklar till kassaapparaten, i själva apparaten. Hade ingen extra nyckel, så jag var tvungen att ringa upp företaget, skicka ett bud och be dem hämta nycklarna. Detta hände kl. 07.00 imorse... förstår ni hur glad man blir?
Dagen rullade på och blev knas i sina små doser, men det lyckades vända ganska bra när jag fick en klipptid hos Isa, tillsammans med Putte och avslutade kvällen mysigt tillsammans med Isa, Putte och Micke på en restaurang!
Gud vad det är underbart att hänga med underbara människor! De fick mig att glömma dagen helt.
Äntligen fredag...

Nyklippt och fick även mina bryn plockade av Isas trådteknik! Spännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0