Lördag

SKRIVET DEN: 2010-02-13 KLOCKAN: 12:28:12
Sitter här i soffan och njuter av mitt kaffe! Hör Micke och Putte i bakgrunden, småtjattrandes om mobiltelefoner...

Igår så var vi på besök hos Iza, min lillasyster Jenny var där och klippte sig! Blev verkligen jätte fint, en snygg page! Efter det skyndade vi oss hem och började laga middag, Fajitas till resten av min familj som kom vid 18.30 snåret. Så det blev fajitas, vin och semlor! Kvällen avslutades med lite sällskapspel, let´s dance och solsidan! En mysig fredag med la familja!





Idag vet jag inte vad som händer och det är skönt!
Älskar oplanerade dagar.. de är oftast dom bästa!


Tuddles!



Kommentarer
Jonna:

Fan va snygg du är snäckan :D

2010-02-13 @ 21:13:23
URL: http://raddalarmaslack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0