Min helg...

SKRIVET DEN: 2010-02-14 KLOCKAN: 18:29:01
I lördags så kom ju Putte förbi och hängde med oss hela dagen. Micke skulle hälsa på sin bror på sjukhuset, som ligger inne för gallsten, så då åkte jag och Putte med! Vi gick till Västermalmsgallerian medan Micke besökte Mattias. Vi tittade på en iphone till mig!! ;) (som jag förmodligen kommer beställa snart) sen tog vi en fika och pratade om allt mellan himmel och jord. Sen gick vi till St:Göran och peppade upp en smått drogad Mattias. Han hade sin dropp-kompis med sig!




Efter det åkte vi hem till oss igen, där vi mest hängde. Eller ja, Putte och Micke framför datorerna och jag framför tv:n. Såg Melodifestivalen, som jag tyckte var riktigt tråkigt. Sen blev det film; Dum & Dummare samt sovandes framför tv:n. Nattade vid 01.00, grabbarna var uppe längre...

Idag så åkte jag in till stan för att träffa min kära syster på Fältis. Tog en promenix till favvo stället Foam, som precis renoverat! Fräscht och modernt! Hade en riktigt mysig förmiddag med min syster! Älskar att träffa henne! Åkte hem vid 15.00 och fann Micke och Putte sittandes framför datorerna...

Nu har jag äntligen fått tillbaka min dator och Putte åkt hem.
Ikväll blir det F-word och mys med Micke!

Ha en fortsatt fin Alla Hjärtans Dag!

Kommentarer
Anonym:

Han heter soldat vattenskalle, den trofaste.

2010-02-15 @ 17:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0