Skäms lite...

SKRIVET DEN: 2010-01-30 KLOCKAN: 10:53:12
...för den super duper dåliga uppdateringen!

Måste skylla ifrån mig på min förkylning som aldrig riktigt tycks bryta ut. Hela veckan har jag skyndat mig hem för att vila och sova. Min kropp behöver sömn. Har haft halsont, ont i örat och förkyld till och från hela veckan. Jobbigt!
Igår mådde jag så pass dåligt att jag gick tidigare från jobbet, kom hem och däckade i soffan. Idag är det en aningens bättre, men jag är fortfarande trött, yr och huvudvärk...

Så nu vet ni varför jag varit "off" men idag ska vi fira Danne som fyller 20 på måndag. Där kommer vi stanna över natten, för imorgon blir det dop i Vallentuna kyrka för lille Liam.

Nu ska jag ta en dusch och försöka vakna till liv (Gick förvisso upp klockan 08.00 men inte var jag vaken då)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0