family business

SKRIVET DEN: 2010-07-19 KLOCKAN: 09:55:44
Härliga söndagen så var jag lite seg och smått bakis, men det hindrade inte mig från att träffa min söta syster Nina på stan! Vi promenerade i det fina vädret och satte oss och åt lunch. Hur mysigt som helst, så glad över att ha henne som min syster och att vi kan prata om allt. Finaste Nina!

Efter det så blev det en spontan grillning hos min bror! Jag, Micke, Tora och Pouya kom dit, med hamburgare som sen grillades av min snälla bror! Massa bus med Elvira och Ella blev det och det var verkligen hur mysigt som helst! Köpte såpbubblor till Elvira som visade sig ta slut väldigt fort, så pappa Johan fixade hemmagjord såpgegga istället! Fungerade ju hur bra som helst! Så, Pouya, Tora och Elvira sysselsatte sig en hel del!Tack snälla Sara och Johan för en mysig kväll! :)




Kommentarer
Jessica:

så härligt att grilla

2010-07-19 @ 11:17:29
URL: http://metrobloggen.se/fitmom
Ninni:

Hi söta sis:) jag det var mysigt att träffas vi gör det nästa gång igen:)och jag e också glad över att ha dig söta lilla sis love u puss

2010-07-20 @ 10:03:09
URL: http://systrarnayster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0