Status: Bra!

SKRIVET DEN: 2010-06-01 KLOCKAN: 20:43:57

Just nu sitter jag hos fina Anna och smälter en helt fantastisk middag! Tänker stanna här!
Anna är helt underbar! :)

Idag har det varit halkbana... gissa om jag haft kul!! Jag och Emelie har skrattat å skrattat! (Emelie är en tjej som också är från Sthlm och kör intensivkurs) Teori först om hur man skulle köra halkbanan. Fick sitta i en mojjäng så vi fick känna på hur det är att krocka i 7km/h. Sen var det själva halkbanan, som var hur kul som helst! Kunde tänka mig åka där hela dagen! Efter det fick vi sitta i en uppochnervänd bild. Roterade några varv...
Först tänkte jag banga, hatar ju att vara uppochner, men jag pressade mig själv och det gick bra. Även om jag vara nära på att spy! Haha! Underbar dag iallafall!

Min körlektion gick super duper bra! Jag kan tom. påstå att jag klarar mig själv nu! Det ni! Trodde jag aldrig!Ska dock inte vara så mallig, för imorgon är en ny dag med nya körlektioner. Men jag är godkänd på motorvägskörning iallafall! :)

Lite pics från dagen:






Kommentarer
Scrum:

Jag ville också banga upp och ner-vända bilen först. Men det var ju inte så farligt.

2010-06-03 @ 01:21:16
URL: http://scrumdiddlyumptious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0