Nervös

SKRIVET DEN: 2010-05-20 KLOCKAN: 18:52:25
Nu börjar nerverna komma... Usch! Nu har jag bokat biljett till Eskilstuna, måndag den 24 maj!
Börjar min teorilektion 07.30 på morgonen! Känns lustigt och läskigt att vara borta i 2 veckor! Visserligen kommer jag hem på helgerna, men att släppa allt här hemma känns mysko. Har ni vägarna förbi Eskilstuna i veckorna 21 och 22, så hör av er! Kommer bli otroligt sällskapsjuk! Hur ska jag klara mig?!

Nu ska ja städa lite, kanske koka lite kaffe och sätta mig på balkongen och titta i mina körskoleböcker... Gosh!

Kommentarer
jessica:

trodde först att du skulle missa Neos födelsedag

2010-05-21 @ 07:26:00
URL: http://metrobloggen.se/fitmom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0