Shopping

SKRIVET DEN: 2010-05-06 KLOCKAN: 21:07:24
Fast inte till mig denna gång! Jag och Tora var och letade jeans till henne idag. Hur kul som helst! Hittade 2 par från Gina Tricot och det satt som smäck på henne! SÅ FINT! Längtar till den dagen jag kan bära jeans! (Hade ju det som målbild, Jeans och ljusa kläder vill jag kunna ha. Anledningen till detta inlägg är att jag är smått shopoholic och jag blev så glad åt Toras jeans att det kändes som om jag hade köpt massa kläder! Så till er som vill rädda min shopoholic-beteende, spendera pengar och behöver smakråd, TA MED MIG! :)


SoyaLatte och världens bästa Tora!

Kommentarer
jessica:

ett hjärta ju så fint:)

2010-05-07 @ 07:52:31
URL: http://metrobloggen.se/fitmom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0