Thailand, dag 8

SKRIVET DEN: 2011-03-03 KLOCKAN: 12:28:09

Klockan 09.00 blev vi upp hämtade av en bil för att provdyka i en pool  en bit bort.
Det var jag, Micke  och två holländskor som skulle med. Dock tog jag moppen, så jag lätt kunde ta mig fram och tillbaka om jag ville.


Under hela dagen befann vi oss på det andra hotellet. Jag åkte hemåt runt 15.30 tiden, då jag lessnade på att bada/sola, plus att min rygg började svida lite. När jag kom tillbaka till horizon möttes jag av min spegelbild när jag duschat och möttes av en RÖD Carro! Fasen, bränt mig på ryggen, armarna och bröstet! Jag smörjde in mig så gott jag kunde med aloe vero och la mig i sängen,  full ös med AC:en ! Låg och kollade på Solsidan…


När Micke kom tillbaka några timmar senare vid 18.00 tiden så fick han smörja in mig helt, ojandes över hur röd jag var. Haha! Runt 19.15 mötte vi upp Skjortan och Saga för en middag ute i Saladan! Blev ett steakhouse! Otroligt gott! Härligt med lite variation på maten faktiskt! På kvällen mötte vi upp en gammal bekant från Storholmen, Anna. Hon pluggar tydligen här (på distans) och vi gick till ett ascool ställe som heter Klappa Klum Bar! Blev visserligen en tidig kväll då vi skulle upp och dyka/snorkla dagen efter, 07.00!



En skön dag! Sånt gillar jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0