Thailand, sista dagen...

SKRIVET DEN: 2011-03-13 KLOCKAN: 17:35:27
Kändes märkligt att åka hem... Lätt att vänja sig vid nya miljöer och platser. Dock så känner jag inte att Bangkok har mitt hjärta. Jag tillhör havet, "skärgården" och stranden. Inser jag mer och mer..
.

Sista dagen åt vi som vanligt en god frukost, badade lite och duschade. Checkade ut vid 12.00, sedan gick vi ut och kollade runt på stan. Åt lunch på MBK och sedan åkte vi tillbaka till hotellet, hämtade väskorna och begav oss till flygplatsen. Checkade in, gick runt på taxfree, handlade lite Bailys, Kahlua och Samson! Åt "middag" och hoppade in i planet och åkte hem.... Allt gick så himla snabbt. Plötsligt stod vi ute i kalla Sverige vädret mitt i natten och haffade en taxi. Vred om nyckeln till vår dörr och klev in i vårt hem. Så hemma men ändå så annorlunda...
Borta bra men hemma bäst tänkte jag, men nej... ändå inte....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0