Dag 10, måltiderna

Ett jobbigt moment som jag börjar inse, är att när jag börjar bli hungrig det är då fantasierna om mat träder in! Ikväll kände jag ett enormt sug på allt, men insåg snabbt att jag bara var hungrig. Blanda shake och borta!

Dagens Meny

08.00 Halv Cappucinoshake

10.30 Halv Vaniljshake

13.00 Halv Vaniljshake

15.00 Halv Cappucinoshake

17.30 Halv Chokladshake

20.00 Halv Chokladshake


Humör: Pigg och alert! Dock haft lite sug efter bröd... fråga mig ej varför!
Idag blir det inge promenad eller träning! Idag blev det vilodag!

Svar till Jessica som undrar om jag fuskat någongång dessa dagar:
- Nej faktiskt inte! Inte en enda liten mumsbit av nåt! Inge tuggummi, inge mat, ingenting!
Endast soppor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0