Dag 16, måltiderna

Egentligen vet jag att ni struntar fullständigt vilken shake jag äter och hur mycket. Men detta är mest en påminnelse till mig själv. Så jag har koll på vilka tider, om det varit jobbigt, följer jag något mönster etc etc.. Jag ska försöka mig på lite roligare inlägg här. Men just nu får ni se mina måltider!

Dagens meny

08.00 Halv vaniljshake

10.30 Halv vaniljshake

13.00 Halv jordgubbshake

15.30 Halv jordgubbshake

18.30 Halv chokladshake

21.30 Halv chokladshake

Humör:
Kanon bra! Energisk och FÖRKYLD! Det jobbiga med förkyldningen är att den blivit värre, så idag blev det ingen träning alls, inte heller gruppmötet. Jag vågar inte riskera att bli värre nu när jag har ett bröllop att laga mat till och precis börjat jobba ett hektiskt tempo på jobbet! Så denna vecka blir det inte så mycket motion som jag önskar. Men jag kan gott räkna in ALLT SPRING på jobbet första veckan! Nästa vecka är jag i topp igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0