Dag 3, måltiderna

Idag har det känts lättare i kroppen och jag har känt mig piggare. Pepp från coachen gjorde soppdieten lite enklare!
Hon tipsade även om att man kunde krydda sina soppor med färska kryddor, samt tips om hur man kan variera sig. Det var räddningen kände jag! Hade aldrig pallat annars! Tove tyckte även att jag skulle dela upp måltiderna på 5-6 ggr om dagen istället, så får jag in regelbunda rutiner. Vilket jag definitivt behöver!

Dagens meny

09.00 Cappucinoshake

15.00 Halv vaniljshake

18.00 Halv vaniljshake

20.00 Chokladshake


Idag fick jag i mig en ganska sen lunch, hade inga hungerkänslor så jag glömde helt enkelt bort att äta.
Aja baja sa Tove!

Humör: Inte alls hungrig, druckit för lite vatten känner jag och är något piggare!
Måste dock bli bättre på vätskefronten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0