Dag 4, måltiderna

Idag har varit en stor prövning för mig! Att vara och göra sociala saker med Xtravaganza. Jag hade en liten date med AnnSofie idag, trots lunch på Farbror så klarade jag av att äta min shake. Tog en halv och en kaffe till! Perfekt! Sedan bar det av till familjen Lindqvist för lek och bus med Elvira! När Johan kom hem blev det grillning för hela familjen, utom mig men jag njöt av det underbara sällskapet samt min fina sparrissoppa! Till efterrätt blev det en halv chokladshake i frysen! Precis som chokladsorbe! (Eller ja, liknande) tillsammans med kaffe. Tror jag sprang på toaletten totalt 12 ggr idag! Den ni!

Dagens Meny
(inspiration från coachen)

07.00 Halv Chokladshake

10.00 Halv Vaniljshake

13.00 Halv Vanlijshake

17.30 Sparrissoppa

19.00 Halv Chokladshake

Så gick det med den dagen!
Tusen tack Johan, Sara, Elvira och Ella för det fina sällskapet!
Bra jobbat till mig själv! Är faktiskt stolt över mig själv idag, idag flöt det på utan konstigheter!

Humör: Pigg, glad och harmonisk! Inga hungerkänslor bara tröstig!
Dagens minus: Jag har inte ut och gått extra, men jag räknar dock in all lek med Elvira! :)



Sara hade dukat så fint till alla oss!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag undrar kommer du ha någon speciell dag du kommer väga dig på?

2009-08-15 @ 07:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0