Dag 11 Halvfart (Dag 51)

Det här med att äta igen har börjat bli okey nu, men jag längtar ändå till att endast köra shake:s. Tro det eller ej! Men det var skönt att slippa tänka, och bara se resultat! Så på så sätt är detta enkelt! Ibörjan kände jag att den sociala delen tog stryk, men nu har jag kommit över det och känner att oavsett så kan jag ha kul med mina kompisar/familj utan att behöva äta massa gott. Vilket känns som ett stort kliv i rätt riktning!

Dagens Meny

07.00 Choklad/mintbar

09.00 Cappucinoshake

11.00 Lite vindruvor + äpple

14.00 Chokladshake

18.00 Choklad/Apelsinbar

19.30 Kikärtsgryta

21.00 Chokladshake

Humör: Pigg, sugen på att träna, har tränat och är tillfredställd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0