Dag 77

Min dag har gått jätte bra! Har beslutat mig för att äta 1 vecka nu! Dels för att det är lite firande och för att jag tröttnat lite på soppor! Men de är lugnt, jag kör hela november sen, så jag kan ta mitt nya mål.
Känns bra och jag har tagit ett skönt beslut. Men nu gäller det verkligen att jag motionerar nu när jag börjar äta! Verkligen verkligen röra mig varje dag! Minst 1 timmes promenad! Det kan jag hålla!

Kan avslöja redan nu att jag nått mitt första stora delmål! - 20 kg! Galet!
Men nu när jag äter denna vecka är jag beredd på att gå upp 1-2 kg! Men det är lugnt, jag kan bara inte förstå vart alla dessa kilon tagit vägen! Men men...

Bjuder på en ny bild till höger! -------------->
Där har jag även kommit i mina jeans + kan nu knäppa min jacka!
Känns gudomligt bra!

Kommentarer
Postat av: Emma

Shitt girlfriend! jag har loosat 21kg! Fan vi måste snart ut och ta oss en sväng om o fira våra nya kroppar! :D Om du ska köra ett varv till i november så i början av december? Eller after work på fredag om du äter den här veckan? Och en kaffe anytime! ;)

jätte kramar från lilla mej till lilla dej!

2009-10-27 @ 22:02:22
Postat av: jessica

oj såg bilden nu och att du gått ner allt wooow grattis:))))) ska bli spännande att se dig

2009-10-28 @ 08:19:32
URL: http://metrobloggen.se/fitmom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0