Dag 28

Så, hur går det egentligen för Carro? Jo, kan säga att denna helg har jag verkligen börjat känna hur kroppen börjat ta form och ändrats! Hur bra som helst! Och många har börjat kommentera det också! Känns härligt med feedback!

Idag har jag köpt en bra och enkel träningsväska från Stadium. Så jag verkligen kan känna mig proffsig! Jag kommer även imorgon gå morgonpromenad innan jobbet! Tora höll sitt ord och gick imorse och jag kan självklart inte vara sämre än henne! Haha! Så mer bilder imorgon!

Dagens Meny

09.00 En hel choklad

13.00 Halv Cappucino

16.00 Halv Cappucino

18.30 Halv Cappucino


21.00 (Ej ätit) Men förmodligen Halv choklad


Humör:
Tiptop! Har mycket energi! Känns fantastiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0